sobota, 8 kwietnia 2017

#8 Jak rozpoczeła się moja "przygoda" z KPOP'em???




Co to jest KPOP???
Jest to gatunek muzyczny (koreańska muzyka popularna) jaki i również subkultura. 
W tym poście  jednak  pragnę skupić się na muzyce.

Moja przygoda z tym gatunkiem muzycznym rozpoczęła się jakoś w 2013 roku.
W sumie wszystko zaczęło się dokładnie odtego zespołu, tej piosenki i tego video.

SHINee

Później było:
 EXO

ASTRO

B.A.P.

BTS/Bangtan Boys

BIGBANG

Block B

Boyfriend

GOT7

iKON

INFINITE

MONSTA X

NU'EST

SEVENTEEN

Super Junior

VIXX

SNSD/Girl's Generation

2NE1


I wiele, wiele innych zespołów.




To za co kocham KPOP to połączenie śpiewu, rapu i tańca.
Brzmienie języka koreańskiego poprzeplatanego z angielskim.


Dzięki tej muzyce rozszerzyły się moje zainteresowania. Stałam się osobą ciekawą innych kultur, stałam się bardziej tolerancyjna oraz bardziej otwarta na nowe rzeczy.

Zauważyłam również ze ludzie traktują osoby z innymi zainteresowaniami jak "obcych" czy "innych", oraz nie potrafią zaakceptować tego że nie wszyscy słuchają np. rapu tylko muzyki mniej popularnej w naszym kraju.


Mam również taką małą nadzieje ktoś zaciekawi się tym gatunkiem muzycznym i stanie się jaj fanem. Może nawet KPOP stanie się czymś popularnym w Polsce. 


Jeżeli ktoś chce dowiedzieć się więcej o tej muzyce polecam mu tę stronę.










1 komentarz:

  1. kpopu raczej nie słucham choć kulturę wschodu bardzo lubię :) nie to,że nie przepadam za tą muzyką, ale w całym życiu słuchałam co najwyżej kilku piosenek i nie zdążyłam się jeszcze wciągnąć xd
    z wymienionych zespołów kojarzę tylko exo i girl's generation
    tak mi się przypomniało, że kiedyś słuchałam piosenki głównej bohaterki z dramy "Moon lOVERS" i wpadła mi w ucho ;P
    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń